Continue ontwikkeling: de waarde voor organisaties

12:30 - 13:45

Klantfocus

Medewerkers zijn de belangrijkste factor voor organisatiesucces. Zij maken het verschil. Zeker als je medewerkers vakmensen zijn. Vakmensen beschikken over de juiste kennis, kunde en houding & gedrag. Daarbij is het essentieel dat zij intrinsiek gemotiveerd zijn om zich optimaal in te zetten voor hun organisatie. Daarom is continue opleiding en ontwikkeling belangrijk. Je zorgt dat je medewerkers vakbekwaam blijven en motiveert hen zodat ze hun werk met passie en bevlogenheid kunnen uitvoeren.

Maar bevlogen vakmensen krijgen en houden – hoe pak je dat aan in de praktijk? In deze sessie vertellen we hoe je met behulp van taakprofielen dit realiseert. Dit doen we aan de hand van praktijkvoorbeelden en het boek ‘Klanten, wat moet je ermee?’. In dit boek beschrijft Marijn van der Starre (oprichter van Klantfocus) hoe met behulp van taakprofielen de gastgerichtheid en het resultaat bij de Efteling naar een hoger niveau is getild.